Blog

La campanya Escena 25 té com a eix central un web dissenyat i creat per SEIC

La campanya Escena 25 té com a eix central un web dissenyat i creat per SEIC

W El Departament de Cultura de la Generalitat, amb la complicitat de la Corporació Catalana de Radio i Televisió i la col·laboració dels teatres, auditoris i sales de Catalunya, va posar en marxa la campanya Escena 25. L’objectiu de la campanya era afavorir l’accés dels joves d’entre 18 i 25 anys a espectacles de teatre, circ, dansa i concerts. A través del site Escena 25, els joves es registraven i rebien un import de 25 € a bescanviar per una entrada a qualsevol dels espectacles del catàleg d’Escena 25.

SEIC va dissenyar i programar la web, que comptava amb registre i validació d’usuaris, una botiga online a través de la qual adquirir les entrades i un sistema per reservar entrades i convidar a amics a través de l’email.
SEIC també es va encarregar de dissenyar i gestionar l’enviament de butlletins electrònics als usuaris registrats a Escena 25.